Discord

Po první vydařené sezóně se dalo očekávat, že se bude znovu pořádat další šampionát MotoGP pod Time To Race (dále TTR). Bohužel začátek sezóny a samotné přípravy se nevyvíjely moc dobře. Po skončení minulé sezóny MotoGP 20 odstoupilo několik jezdců a obtížně se hledají noví. Také se v průběhu sezóny stala nemilá věc, když z osobních a pracovních důvodu musel admin tým opustit WWR Gabber, kterého nahradil PbM23. Děkujeme Gabberovi za jeho práci, kterou jako admin předvedl. Bez něj by šampionát nikdy nevznikl. Druhý člen admin týmu Alarm, nechtěl, aby šampionát MotoGP upadl v zapomnění, a tak začal aktivně hledat nové jezdce. Díky němu se šampionát rozrostl o tři nové jezdce a dostal se tak na slušné číslo devět z dvanácti možných, jelikož lobby neumožňuje mít vyšší počet jezdců. Díky velké náročnosti šampionátu a rozdělení hry na dvě verze, se sice nepovedlo naplnit lobby do plného počtu, ale na krásu, dramatičnost a kvalitu závodů to nemělo vliv. Druhá sezóna přinesla větší a kvalitnější závody pro milovníky motocyklů MotoGP. Závodníci neustále trénovali a posouvali laťku v průběhu sezóny výš a výš.

Do nové sezóny, která měla celkově šestnáct závodů, nastoupilo devět jezdců rozdělených do pěti týmů. Úřadující šampion Alarm, nastoupil opět v barvách týmu Ducati, kde mu nově dělal týmového parťáka, vicemistr minulé sezóny PbM23, který přešel z Petronas Yamahy. V továrním týmu tří ladiček hájil barvy WWR Gabber a BananRx. Do týmu Suzuki se k Jennydrums83 přidal veleúspěšný a pro fanoušky TTR známý jezdec SKY Leventyx. Jeho účast v šampionátu byla hezkým zpestřením v průběhu celé sezóny. Do barev rakouské KTM přišli dva nováčci. NoChance Powa, jakožto první účastník šampionátu ze Slovenska a Malarex. Dalším nováčkem v letošní sezóně byl AlesSuda88, který hájil barvy tovární Repsol Hondy.

V sezóně TTR MotoGP 2021 získal šampion Alarm celkem 366 bodů, což je o 111 bodů více než získal jeho týmový kolega a vicemistr PbM23 s 255 body. Celkově třetí místo obsadil BananRx se 192 body. V týmovém šampionátu pak s přehledem zvítězil tovární tým Ducati, který si vyjel neuvěřitelných 621 bodů a měl náskok 272 bodů před druhou tovární Monster Yamahou s 349 body. Titul nováčka roku si odváží NoChance Powa na KTM.

Admin tým děkuje všem účastníkům za sezónu a také si pochvaluje fair play přístup, který mají jezdci mezi sebou. Když bylo třeba tak rozhodlo na základě hlasování mezi jezdci, a to jak v průběhu závodu, tak například po něm. Závody se několikrát bohužel restartovaly, ale stav hry nemohl admin tým ovlivnit a věříme, že vývojáři s nadcházejícím ročníkem udělali pokrok, zejména v technickém stavu. Zároveň admin tým děkuje vedení TTR za možnost pořádat závody pod touto značkou a za webovou propagaci. Těšíme se na další sezónu s MotoGP22 a našim stálým závodníkům i novým příchozím vzkazujeme.

BRAKE HARD, FULL GAS!!! 

Zhodnocení sezóny samotnými jezdci:

Ducati Lenovo Team

Alarm | #99 | 1. místo

Kdyby mi někdo na začátku sezóny řekl, že vyhraji celkově 14. závodů ze 16., tak bych mu nevěřil, jelikož konkurence je na vysoké úrovni. Z mého pohledu to rozhodně nebyla jednoduchá sezóna, byť se to na první pohled nemusí zdát. Jen si představte, že do každého závodu nastupujete s pocitem, že jste ten největší terč. Všichni kluci udělali za celou sezónu neskutečný pokrok, i když si to někteří nebudou chtít přiznat. Ale když se podíváme, jaké jezdíme časy, tak víme, že všichni patříme mezi ty rychlejší. Velké díky patří mému skvělému týmovému parťákovi Pavlovi, který celou sezónu odváděl ohromnou práci. Bez jeho testovacích jízd à la „Pirro“, by nám Ducati tak dobře nejezdila. Celkově přístup, kdy mezi námi není „zeď“ nás oba dva posouvá dál. Těším se na další sezónu a věřte nebo ne, kluci mi rozhodně nedávají nic zadarmo.

PbM23 | #23 | 2. místo

I když jsem první poražený, tak musím být s touto sezónou spokojený. Po přestupu k Ducati, jsem si nebyl jistý, jaká bude moje úroveň, ale vyplatilo se. Obhájil jsem celkově 2. místo mezi jezdci a pomohl vyhrát i týmovou trofej. Nebyl jsem jen 3x na stupních vítězů a závod v Německu jsem nemohl odjet kvůli pobytu v nemocnici. Gratuluji mému týmovému kolegovi Alarmovi k obhajobě titulu. Je téměř nemožné ho porazit za normálních okolností a patří k nejlepším v České republice.


Monster Energy Yamaha MotoGP™

BananRX | #28 | 3. místo

Sezónu v MotoGP 21 jsem úspěšně dokončil na třetím místě, což byl můj velký cíl, který se mi povedl. Hurá! Jsem za to moc šťastný, jinak musím přiznat, že MotoGP 21 byly pro mě náročné a dlouho mi trvalo, než jsem se do toho vůbec trochu dostal. Až s pořízením nového Xboxu Series X jsem se začal zlepšovat a být konkurence schopný. Sezóna MotoGP 21 byla super, pač jsme výborná parta a samozřejmě velká gratulace Alarmovi za první místo. ? ??

WWR Gabber | #24 | 4. místo

Má letošní sezóna byla jako na horské dráze, stále nahoru a dolů. Bohužel se mi nepodařilo za celou sezónu najít optimální nastavení pro svou Yamahu. Jinak nám motorka fungovala v tréninku, jinak v kvalifikaci a jinak v závodě. Navíc mi nefungovaly brzdy dle představ. Na spoustě okruhů jsem byl rád, že jsem vůbec spatřil cíl. Ale byly tam i krásné závodní momenty, jako například můj souboj s oběma fabrikovanými Ducati v Itálii na okruhu Mugello. Nebo moje vedení závodu na Rakouském Red Bull Ringu, kde jsem přišel o své historicky první vítězství kvůli pádu v závěru závodů, kde jsem nedobrzdil jednu ze zatáček. Sezóna tak pro mě byla celkem zklamáním. Jediné na co jsem pyšný jsou mé starty, kde jsem schopen se dostat i do čela závodu.

Red Bull KTM Factory Racing

NoChance Powa | #92 | 5. místo

Do sezóny som nastúpil ako nováčik. Keďže som vstúpil už do rozbehnutého vlaku, bolo pre mňa spočiatku ťažké jazdiť stabilnejšie. Postupom času sa moja výkonnosť zvyšovala, ale aj progres ostatných nezaostával. Myslím, že kvalita jazdcov sa od závodu k závodu zvyšovala a ku koncu šampionátu sme dosiahli v celku kvalitnú úroveň zavodenia. I keď pády sa nevyhybali skoro nikomu z nás. Verím, že budúcu sezónu to posunieme ešte o level vyššie I keď latka je už teraz dosť vysoko nastavená.

MaLaRex | #7 | 9. místo

Dostal jsem pozvání do sezony na pár posledních závodů a ani jsem nevěděl, že se tady v Československu na Xboxu něco jezdí. Sledoval jsem světové a české komunity na PSku a vždycky jsem to chtěl zkusit. Jak jsem si myslel, že jsem rychlej, tak první závody mně poslaly na prdel. Naučil jsem se jinak nastavovat motorku a trochu se začal učit i jinému řízení. Nikdy předtím jsem neměl závod víc jak na 6kol a tady hned nálož 20kol v tempu, který nezajedu ani v tréninku. Určitě mě to začalo více bavit, posouvat se a zrychlovat, i když vím, že je to pořád málo. Díky všem, kdo stojí za touhle prací tohle spojit a vytvořit TTR, za mne jen chvála a palec hore ?!!! Už se těším na další sezónu ?


Team SUZUKI ECSTAR

SKY LeventyX | #36 | 6. místo

Po snad 14 letech jsem se vrátil na jednostopé vozidlo. A musím přiznat, že i když jsem byl pouze zástup a neměl jsem jezdit tuto sezónu, nevedl jsem si vůbec špatně. Vítězství v Portimau, pódium na Sachsenu a v Brně není špatný výsledek. Jsem docela rád, sezóna to byla velmi těžká. Musel jsem plnit povinnosti i v jiných sériích takže i přesto, že jsem neodjel nějaké závody, jsem spokojený s šestým místem. Přeji Všem závodníkům hodně štěstí do další sezóny, užil jsem si to.


Jennydrums83 | #83 | 7. místo

Celkově mi MotoGP 21 sedla víc než MotoGP 20 a zprvu při společných trénincích jsem nabyl dojmu, že bych mohl zajíždět nějaký, řekněme vyšší střed. Výsledek byl pak trochu jiný. Všem ostatním to sedlo ještě víc a navíc mají skill, který je úplně jinde! Můj cíl jsem tímto zredukoval na "dojíždět lépe než poslední". Velkým úspěchem, podpořeným dávkou štěstí (jak víme, štěstí je v téhle hře dost důležité, resp. smůla ostatních :D ) pro mě bylo Německo, které jsem paradoxně vždycky nesnášel, takže druhé místo byl pro mě opravdový úspěch. Podobně pak Nizozemí (to mám však rád) třetí flek. Těšil jsem se, že navážu v Brně, protože patří mezi mé nejoblíbenější, bohužel, smůla, nepovedlo se. Gratuluji všem a těším se na další sezónu.

Repsol Honda Team

Alessuda88 | #88 | 8. místo

Má první neúplná sezona s TTR byla sbírání zkušeností a nevědomost co mě čeká. Hned první závod mě vyvedl z omylu, protože jsem si myslel, že mi to celkem jde. No realita byla jinde, protože ostatní jezdci jsou na výborné úrovní. Mrzí mě, že jsem nemohl odjet víc závodů, ale rodinné a sportovní aktivity byly přednější. Poslední dva závody jsem si moc užil, protože jsem omezil pády a už jsem z toho měl větší radost. Závěrem bych chtěl poděkovat za pozvání do šampionátu a omluvit se všem, koho jsem omylem srazil. Už se těším na další ročník.