Discord

První závod TTR MotoGP šampionátu v novém roce se konal v Nizozemí na tradičním a jedním z nejstarším okruhu v Assenu, který byl postaven již v roce 1955. Největší změnou okruh prošel v roce 2006, kdy byl přebudován a výrazně zkrácen z původních 7705 metrů na 4555 metrů. Trať TT Assen patří k nejrychlejším, ale zároveň k nejzrádnějším v kalendáři MotoGP. Po velmi technickém prvním úseku, se dráha promění ve střídání velmi rychlých a středně rychlých zatáček a dovede jezdce do ikonické šikany Geerta Timmera.

Závod v Assenu je znám i nevyzpytatelným počasím a jezdci si nebyli jistí, zda se na dráze neobjeví kapky deště. Největší otazník ale byl, zda se Alarmovi podaří dojet alespoň na druhém místě a bude tak rozhodnuto o novém šampionovi.

Dvacetiminutová kvalifikace proběhla pod zamračenou oblohou a opět přinesla souboj o pole position mezi Dannym a Alarmem. Zbývající šestka mohla doufat jen ve třetí místo. Danny, který má vždy naježeno nejvíce kilometrů, znovu od prvních minut dokazoval svoji rychlost a držel si první místo. Alarm se snažil první polovinu kvalifikace s Dannym držet krok a byl od jezdce tovární KTM vzdálen jen pár desetin. V druhé polovině Danny nenechal nic náhodě a najel si velký náskok přes jednu vteřinu a pole position bylo rozhodnuto. Druhý Alarm byl spokojený s druhým místem, ze kterého se mohl vydat vstříc třetímu titulu MotoGP v organizaci Time To Race. Třetí příčku si vybojoval NoChance SVK před bananRX. Druhou řadu si vedle banana vyjel jeho týmový kolega z Aprilie Alessuda88 a se Suzuki MalaRex7. kvalifikace se nepovedla jezdci na Ducati PbM23, který se umístil až na předposlední sedmém místě. Osmý skončil FGE Asa, který měl opět technický problém a z kvalifikace odjel jen polovinu.

Slunce svítilo na modré obloze, jezdci byli seřazení na svých místech a červená světla mohla zhasnout. Po startu se do úzké první zatáčky jako první dostal Alarm, druhý projel NoChance třetí místo získal po dobrém startu PbM23. V prvním kole měl pád bananRX a odstartoval tím festival pádů na této náročné ale velmi rychlé dráze. Poté měl pád i z druhého místa Nochance a PbM23 se tak dostal na druhé místo za svého týmového kolegu Alarma, který už měl několika vteřinový náskok. PbM23 si však druhou příčku příliš neužil a o kolo později ho předjel Danny a vydal se stíhat Alarma. V dalším kole se před PbM23 dostal na třetí místo Alessuda88 na Aprilii, který si první část závodu vedl velmi dobře a zajížděl velmi dobré časy. Jenže to jezdci Aprilie dlouho nevydrželo a přišel první pád a propad do druhé poloviny pole. Danny93 mezitím dojel Alarma a následně se před svého rivala i dostal. To, ale Alarmovi za cestou za titulem stačilo, protože v případě rovnosti bodů na konci sezóny, by Alarm zvítězil díky lepším výsledkům během sezóny. Třetí příčku si držel s velkou ztrátou PbM23, který si jel bezpečné tempo, aby zbytečně nespadl a to se mu vyplatilo a třetí příčku uhlídal až do konce. Za to za ním se pořadí neustále měnilo díky chybám a pádům jeho soupeřům.

O čtvrtou pozici bojovali Alessuda88, NoChance SVK, MalaRex7, bananRX a FGE Asa, který si v tomto závodě vybral kopec smůly a po nevydařené kvalifikaci se mu vybil ovladač a přestal vibrovat, což mu jízdu velmi ztížilo a vyřadilo ho to z bojů o lepší umístění a dokončil poslední. Ze čtvrté příčky mohl být nakonec spokojený NoChance , který opět ukázal závodnické srdce a závod odjel po několika hodinové cestě do Francie z hotelového pokoje. Do nejlepší pětky se dostal velmi spokojený MalaRex7 se svojí Suzuki. Šestý nakonec dojel po několika chybách bananRX a za ním jeho týmový kolega z Aprilie Alessuda88, který byl jistě zklamaný po tak dobře rozjetém závodě. Z bezpečného vítězství v závodě se radoval Danny93, ale všichni museli smeknout klobouk před Alarmem. Ten po projetí cílem na druhém místě mohl začít slavit už třetí titul jezdce TTR MotoGP šampionátu v řadě na motocyklu Ducati a dokázal, že patří k absolutní špičce v motocyklovém eSportu v Česku a na Slovensku. Celý tým okolo TTR MotoGP staro-novému šampionovi Alarmovi gratuluje k zisku již třetího titulu v řadě!

TOP 5:

🥇 Danny93

🥈 Alarm

🥉 PbM23

4. NoChance SVK

5. MalaRex7

Živé přenosy závodů, se skvělým komentářem Lil Doga a experta Gabbera ve virtuálním studiu, můžete sledovat na Twitch kanálu Time To Race. Další Grand Prix se pojede 17.01.2023 na rakouském Red Bull Ringu. Všem fanouškům a partnerům děkujeme za podporu.

FULL GAS, BRAKE HARD!

Autor: Pavel „PbM23“ Maruš