Vypadalo to jako další rutinní prácička Adama Pila. Na Road America si vybudoval náskok a závod vedl před Lukášem Přádou. V poslední fázi hodinovky se ale stalo nevídané – Pilovo Porsche se chybou jezdce ocitlo ve svodidlech.
A ani mechanici nepomohli. Oprava Pilovo vozu by se protáhla až do konce závodu, takže se lídr průběžného pořadí seriálu TTR GT3 rozhodl odstoupit. To, že bezpečný náskok může být někdy zrádný, potvrdil svými slovy: „Na P1 jsem se nudil a z toho vznikla chyba. To je vše.“ Z incidentu profitoval Lukáš Přáda, který na vítězství čekal už nějaký ten čtvrtek. Na Road America se konečně dočkal: „Trať mám rád a s autem se mi jelo dobře. Při kvalifikaci jsem zajel slušné kolo a vyjel jsem si pole position. V závodě ale bylo vidět, že nemám oproti Adamovi rychlost. Nestačil jsem jeho tempu a potom co mě předjel začal postupně odjíždět. Zbytek závodu jsem tak kroužil osamoceně na druhém místě. Pak přišla od Adama chyba, díky které jsem dojel na prvním místě. Nakonec tedy výhra, ale bude potřeba najít rychlost do dalších závodů, pokud chci bojovat o vítězství v šampionátu“.
Na druhém místě skončil debutant seriálu TTR GT3, Václav Procházka. Jak se mu v TTR jelo a co dál?: „Závod TTR jsem si nesmírně užil. Hodinový závod byl sice velmi náročný, ale za to více zajímavý. Zvolil jsem špatnou taktiku, ale přesto jsem nakonec dojel na druhém místě. Další závod na trati Sebring určitě pojedu“. Pódium doplnil Ondřej Pikl, stejně jako Procházka z týmu KRE Sim Racing.
Přáda bude mít šanci ještě více stáhnout svého soupeře už 9.3., kdy čeká pole TTR GT3 uskákaný letištní okruh v Sebringu, který svou náturou neodpouští chyby a zároveň bude pro některé průpravou na legendární dvanáctihodinovku. Závod bude vysílán živě s komentářem na Time To Race a nebudou chybět ani soutěže pro diváky o atraktivní ceny.
Autor: Jakub "Planty" Krafek