květen 23, 2022
Na předměstí Sao Paula za stmívání členů místních gangů pravidelně tasí palné zbraně. Mnohem větší přestřelka však tentokrát panovala mezi padesátkou speciálů GTE a GT3 na virtuální verzi nedalekého závodního okruhu. Jen minorita klasických okruhů road course se jezdí proti směru různých typuručiček. V šampionátu TTR Barrsa GT3>E figurují hned dva, a první z nich po neúspěchu v úvodu seriálu opanoval Lukáš Krystek. Cestu za plným počtem bodů neměl snadnou – snažil se mu již zkomplikovat Marek Studnička.
Jako první střílel Studnička – pole position ovšem zajel před Krystekem o pouhých 0,039 sekundy. Odpověď Krystekovi chvíli trvala, ale nakonec přišla – před lídrem Studničku se dostal v patnácté minutě závodu v T1. „V prvních kolech závodu jsem jel na jistotu a čekal jsem, až se rychleji utrhnou zbytky, v tu chvíli nemá smysl závodit a jet na maximální tempo. Během toho jsem si vším, že Studna má vyšší křídlo, a že mu to na rovinkách nejde tak jako mě. Proto jsem směřoval předjetí těsně před okamžikem, kdy přijde provoz.“, popsal Krystek strategii v úvodu. Studnička dodal: „První kola jsem diktoval tempo. Kluci za mnou šetřili palivo a vyčkávali na chybu druhých. Ta nakonec přišla a Lukáš se dostal přede mě.“. Krystek Studničkovi ujel, ale ani zbytek závodu se neobešel bez dramatu, když lídr přestřelil stání v boxech. „Přejel jsem panáka s lízátkem, ale naštěstí jsem se vrátil na trať sekundu a půl před Studnou.“ vysvětlil. Jenže Studna si přepnul zbraň na semi-auto av provozu na Krysteka začala pálit. Místy byl duel velice ostrý, na předjetí však nakonec nedošlo. „Lukáš měl lepší top speed a pokud neudělal chybu, tak bylo těžké se před něj dostat. Pár šancí bylo, ale byl jsem na hraně s incidenty a jeden kontakt za 4 body by znamenal průjezd boxy. Takže jsem do toho šel až moc opatrně.“ vysvětlil Studnička, který za Krystekem dojel o čtvrt sekundy druhý. ale byl jsem na hraně s incidenty a jeden kontakt za 4 body by znamenal průjezd boxy. Takže jsem do toho šel až moc opatrně.“ vysvětlil Studnička, který za Krystekem dojel o čtvrt sekundy druhý. ale byl jsem na hraně s incidenty a jeden kontakt za 4 body by znamenal průjezd boxy. Takže jsem do toho šel až moc opatrně.“ vysvětlil Studnička, který za Krystekem dojel o čtvrt sekundy druhý.
Další střelba se ozývala o šestnáct sekund dál. O finální pozici na pódiu vedli v pasážích Interlagosu duel Peter Hruška a Tomáš Valčík. „Valda se na mě ke konci závodu díky lepšímu stavu pneumatik a trafficu dotáhl. Jediné místo, kde měl šanci, byla první zatáčka. Poslední kola před cílem zkoušel, ale neúspěšně. Třetí místo je krásný výsledek.“, napsal konečnou fázi hodinovky Hruška, který se díky konzistentním výsledkům dostal na vedoucí místo průběžného hodnocení kategorie GTE. Pódium ale mohlo vypadat úplně jinak. Vítěz ze Spa Tomáš Mocek si více než tři čtvrtiny závodu držel bronzovou pozici, dokud nepřišla chyba v poslední zatáčce okruhu, 11 minut před cílem. Následný nešťastný návrat na dráhu znamenal kolizi s Radovanem Krejčou jedoucím v tu chvíli na druhé pozici třídy GT3.
Čela třídy GT3 se opět zmocnil Adam Pilo. Tentokrát však soupeři byli blíže než kdy předtím, a také sám Pilo tento fakt osobně potvrdil: „Neměl jsem moc času na trénink a původně to bylo znát. S kvalifikačním kolem a rychlostí v úvodu závodu nejsem spokojený. Poté jsem se už dostal do tempa a začal všem ujíždět.“. Na pozici favorita se tak zařadil i druhý muž kvalifikace, Martin Krejča. Ten se Pila hlavně držela, ale drobná chybka znamenala ztrátu kontaktu s lídrem. Zbytek závodu popsal pilotní slova: „Pilo mi ujel na cca 10 sekund, ale ke konci závodu jsem začal stahovat a chvíli mezi námi bylo i 5 sekund.“. Veškerou Krejčovo snahu bohužel zastavila již výše zmíněná kolize s Mockem. Druhé místo tak prakticky spadlo do klína Ondřeji Brendlovi, zatímco třetí se umístil nováček šampionátu, David Urbančík v barvách týmu Buggyra. Přihlášku na Interlagos poslal doslova za pět dvanáct: „Šel jsem si dát pár závodů oficiální iRacing série na Interlagosu a ve třetím z nich jsem byl osloven s dotazem, jestli znám TTR. Bylo mi řečeno, že se ještě ten samý večer pojede stejná trať v rámci série TTR Barrsa GT3>E, jestli se nechci zúčastnit, tak jsem si řekl proč ne.“. Urbančíkovo výsledek mohl být ještě o něco lepší, nebýt smyku s lehkým autem na brzdách.
Studnička dostane druhou šanci zdolat Krysteka na dalším levotočivém okruhu hned následující čtvrtek od 19:30, kdy se pole TTR Barssa GT3>E utká v italském Imole. Pravděpodobné je, že se do boje zapojí i další front runneři třídy GTE, jako jsou Mocek a Šlehofer, kteří v Brazílii prostě neměli svůj den, nebo Kočí, Valčík a Hruška. Bude se opět soutěžit nejen o pozici na závodní dráze a mistrovském tělese, ale také o merch partnera šampionátu v diváckém chatu přímého přenosu. Ten bude ke shlédnutí s komentářem na kanálu TTR platformy Twitch.
Autor: Jakub "Planty" Krafek
{youtube}https://www.youtube.com/watch?v=Oy3UIzbumbc{/youtube}
květen 14, 2022
Do belgického městečka Spa návštěvníci jezdí převážně ochutnat místní minerálku. Najde se však hrstka odvážlivců, kteří pár kilometrů za kopcem na stejnojmenném legendárním automobilovém okruhu bojují o vítěznou láhev šampaňského. Jedním ze šťastlivců se uplynulý čtvrtek stal Tomáš Mocek. Pilot zvládl nástrahy známých pasáží Eau Rouge, Raidillon, nebo Pouhon, vedl od startu až do cíle druhý podnik šampionátu TTR Barrsa GT3>E na okruhu Spa-Francorchamps a až na jedno zaváhání nedal soupeřům šanci.
Mocek se do první řady postavil vedle týmového kolegy a vítěze předchozího závodu Vojtěcha Kočího a na rozdíl od stájových kolegů startujících na Porsche si nechal připravit Ferrari 488. Formaci JD SimRacing na startu poněkud zboural Lukáš Krystek, když zajel třetí čas před dalším vozem JD, Petrem Šlehoferem. Stejnou patálii Krystek provedl i v samotném závodě, tentokrát doslova. Při průjezdu pasáží Pouhon měl ve třetím kole se Šlehoferem (v tu chvíli na třetím místě) kontakt a oba skončili v bariéře.
Na čele se pořadí neměnilo – mašina v barvách JD v podobě Mocka a Kočího určovala tempo závodu. Kočí vysvětlil týmovou strategii: „S Tomem (Mockem) jsme se domluvili, že pojedeme co nejdéle spolu, abychom si vybudovali náskok na ostatní. Měli jsme totiž oba setup s minimálním přítlakem, takže jsme věděli, že pneumatiky budou ke konci hodně trpět.“ Strategii se dařilo držet až do prvního předjíždění pomalejších vozů. Kočí se rozhodl neztrácet čas kličkováním mezi méně výkonnými vozy kategorie GT3, zamířil do boxů, ale místo toho ztratil další sekundy. „Dvě GT3 přede mnou bohužel dostaly úplně stejný nápad. Měly pomalý nájezd na pit lane a tam jsem ztratil minimálně 3 vteřiny.“, vysvětlil.
Díky zdržení se na Kočího dotáhli Marek Studnička a Peter Hruška. Trojice pak až do konce závodu bojovala o druhé místo, které Kočí nakonec uhájil: „Studnička a Hruška mě několikrát předjeli, ale má rychlostní výhoda na rovinkách byla rozhodující, takže jsem rád, že se mi P2 podařilo udržet.“, dodal zároveň lídr průběžného pořadí třídy GTE. Studnička a Hruška si to o třetí pozici rozdali i mezi sebou. V posledním kole si několikrát vyměnili pozici, ale veškerá snaha pilotů přišla vniveč. Oba překročili limit povolených incidentů a po penalizaci se propadli na páté a šesté místo v cíli. Finálový spot na bedně tak spadl do klína Tomáši Bučkovi, který v úvodu se Studničkou bojoval o třetí místo. Vlastní chyba a traffic na nájezdu do boxů ale zapříčinili ztrátu a zbytek závodu kroužil před penalizací soupeřů osamoceně na páté pozici. Šestý a po zrevidování výsledků čtvrtý dojel Viktor Bašista.
Při všem dramatu v top 5 si Mocek jel v klidu a osamoceně pro vítězství. Nebo? Zhruba osmnáct minut před cílem měl lídr závodu velkou krizi a dostal smyk při nájezdu do pasáže Pouhon: „Snažil jsem se co nejvíce šetřit pneumatiky a jezdit optimální stopu. Bohužel jsem netrefil nájezd (do Pouhonu) a lehce najel koly na trávu za obrubníkem. Místo šetření pneumatik jsem je tak (díky smyku) rychleji zničil.“, vysvětlil situaci Mocek. Svou pozici však udržel a vedení uhájil až do cíle. Chválu na týmového kolegu nešetřil ani Kočí: „Musím smeknout před Tomášem. Vyhrát s Ferrari, které není na Spa tak rychlé jako Porsche je opravdu úspěch.“ A měl pravdu – v první desítce dokončilo hned osm devětsetjedenáctek.
Zbytek první desítky absolutně a třídy GTE utvořili sedmý Jakub Krafek s Davidem Škrobánkem a Jakubem Horkým za zády, zatímco top 10 uzavřel Petr Přindiš. Poslední jmenovaný, pilot týmu TTR, zaznamenal s BMW M8 raketový start a v průběhu prvního kola se posunul ze druhé desítky skoro do vedoucí skupiny. I díky tomu se vyhnul kolizi, při které letělo další BMW Vladimíra Týbla vzduchem a která eliminovala Karola Serdela Jr.
V kategorii GT3 opět dominoval Adam Pilo. Svým soupeřům konstantně ujížděl a šlo o to zachovat soustředění až do cíle: „Udržet stoprocentní koncentraci po celou délku závodu je celkem složité, jelikož se lidský mozek může začít nudit a můžou vznikat chyby. Naštěstí si dokážu soustředění udržet v průběhu celého závodu, ať už někým bojuji, nebo jedu sám. Měl jsem pocit, že uplynulo 10 minut, ale ve skutečnosti to bylo 40.“, řekl vítěz třídy GT3 ve Spa a lídr průběžného hodnocení kategorie.
Mnohem živější hodinu zažívali Ondřej Brendl a Martin Krejča na druhém a třetím místě. Po vzájemném souboji, který trval po celou délku závodu projeli cílem přesně v tomto pořadí. Brendl do závodu startoval třetí, ale i přes zaváhání na startu svého největšího soupeře zdolal: „Přibližně do poloviny závodu jsem jel za Martinem, poté jsem se dostal na druhou pozici. Po zastávce v boxech jsme si několikrát prohodili pozice a v posledních kolech nás dojeli o kolo kluci s GTE. Měl jsem malou výhodu, protože Martina pozdrželi o trochu víc než mě. Závod jsem si užil, jeli jsme s Martinem skoro celou dobu v jedné vteřině a bojovali čistě až do posledního kola.“, vysvětlil Brendl, a Krejča slova svého soupeře potvrdil: „Spolu s Ondrou a s respektem vůči sobě jsme prováděli výměny pozic. Bylo to zajímavé, protože mé auto jelo lépe v technických pasážích a Ondrovi na rovině. Musím mu poděkovat za pěkný závod.“
Seriál TTR Barrsa GT3 & GTE pokračuje již příští čtvrtek na Interlagos, domácím okruhu Ayrtona Senny. Trať kroutící se na okraji Sao Paula nabídne technické protahováky i rychlé sekce, takže rozhodne odvaha a správné nastavení vozu. Třetí kolo šampionátu můžete živě naladit v 19:30 na kanálu TTR platformy Twitch a v průběhu vysílání si zasoutěžit o ceny partnerů.
Autor: Jakub "Planty" Krafek
{youtube}https://www.youtube.com/watch?v=EwuBuDo61DI{/youtube}
květen 07, 2022
Mohlo to být slovenské double. Místo toho se celkovým vítězem prvního podniku TTR Barrsa GT3 & GTE na americkém okruhu Watkins Glen stal český jezdec Vojtěch Kočí. Pilot týmu JD SimRacing využil chyb týmového kolegy Petra Šlehofera a Slováka Petra Hrušky, kteří se odporoučeli v Bus Stopu, a devět minut před cílem se ujal vedení závodu, které udržel až do konce. Hruškovo krajan Adam Pilo dominoval třídě GT3 a podal si i některé jezdce rychlejší kategorie.
Šéf stáje JD SimRacing mohl být po skončení kvalifikace spokojený. Obě týmové Porsche GTE Petra Šlehofera a Kočího obsadily první řadu startovního roštu s papírovým rozestupem 0,095 sekundy. Třetí muž kvalifikace, Lukáš Krystek, už ztrácel celou desetinu. Přesto byla první desítka vyrovnaná – rozdíl mezi prvním a desátým činil něco málo pod jednu sekundu.
Veškeré sny se bílo – zeleno – černým rozplynuly krátce po polovině závodu. Dosavadní lídr Šlehofer chyboval v nájezdu do pasáže Bus Stop a prakticky tím ukončil veškeré šance na boj o vítězství. S autem v protisměru musel počkat na průjezd celé špičky a propadl se pořadím dolů. „Snažil jsem se po celou dobu držet stejnou stopu, pak jsem to jednou vzal prostředkem, auto vzalo obrubník podlahou a točil jsem se v hodinách. Musel jsem pak čekat až to všechno projede.“, bědoval závodník. Kontakt s vozem třídy GT3 o pár kol později znamenal definitivní konec.
Šlehofera před jeho chybou s odstupem necelé sekundy stínoval Hruška, který byl přímým svědkem zaváhání vedoucího pilota a dostal se na první místo, aby se o patnáct minut později, devět minut před vypršením hodinového limitu závodu, dostal do identické situace. Na rozdíl od Šlehofera ale dokázal po skoku přes obrubník své Porsche udržet ve směru a zpět se zařadil na druhou pozici za Kočího. Pozdější vítěz tak může za první místo vděčit nejen rychlosti, ale také konsistenci při průjezdu přes obrubníky do Bus Stopu. V úvodu závodu se propadl až na čtvrté místo, ale všechny soupeře před ním, včetně Lukáše Krysteka, nachytal právě nájezd do inkriminované pasáže. „Na začátku jsem neměl takové tempo jako kluci vpředu. Kdyby se toto nestalo (chyby soupeřů), asi jsem na první místo neměl. Rozhodl jsem se, že chci dojet, takže jsem jel své tempo.“, řekl Kočí. Každopádně tato strategie se nakonec ukázala jako vítězná.
Třetí místo celkového pódia a třídy GTE obsadil nenápadným výkonem Petr Jirka, ale bedna mohla vypadat naprosto jinak, nebýt chyby Tomáše Valčíka při nájezdu do boxu. Ještě před zastávkou pro palivo Valčík ohrožoval v tu chvíli druhou pozici Kočího. Do pit lane se však přiřítil moc vysokou rychlostí, takže si vysloužil penalizaci. „Myslel jsem, že je v boxech osmdesátka a chtěl jsem nahnat čas, takže jsem to tam poslal na těsno. Nezdálo se mi to, takže jsem ještě několikrát zapnul a vypnul pit limiter, a najednou přišla penalizace.“ svěřil se Valčík. Následný výkon stačil na sedmé místo, necelých 40 sekund za vítězem (penalizace byla 40 sekund stop and go).
Top 5 uzavřely za trojicí vozů Porsche 911 RSR piloti prvních BMW M8 GTE - Vladimír Týbl a Petr Pes Přindiš. Druhý jmenovaný je zároveň nejrychlejším pilotem z pořadatelského týmu Time To Race. Šesté místo nešťastným způsobem při nájezdu do cíle ztratil Jakub Horký. Ve slip streamu za Přindišem si nevšiml stojícího vraku, který se navíc pomalu pohyboval do stopy projíždějících vozů a své Porsche po kolizi s ním odstavil doslova pár metrů od cílové čáry. Na tom vydělali Karol Serdel Jr, Valčík, David Škrobánek, Lukáš Dlhopolček (první Ferrari v cíli) a Jakub Krafek, kteří se v cíli posunuli o pozici výš a uzavřeli první desítku celkově a ve třídě GTE. Poslední minuty závodu byly nabité akcí i ve druhé polovině startovního pole. O patnácté místo až do cíle bojovali Petr Molinek, Martin Kužela a Tomáš Kavalír. Z chyb soupeřů nakonec profitoval Youtuber Molinek ''Molda22'' - Kužela se v poslední zatáčce opřel o zeď a Kavalír své Ferrari poslal do svodidel ve sjezdu do pasáže The Boot.
Kategorie GT3 měla již od začátku svého favorita. Byl jím Adam Pilo, který své soupeře nenchal ani načichnout vedoucí pozice a zvítězil stylem start – cíl. Po cestě za skvělým výsledkem si podal i několik vozů rychlejší kategorie. „Watkins Glen je moje nejoblíbenější trať. Vzhledem k restrikcím pro vozy GT3 jsem pár hodin hledal vhodné nastavení, ale ta nakonec nefungovala, takže jsem použil nastavení VRS.“, řekl vítěz po závodě. Prozradil také, jak se má najíždět do Bus Stopu, který způsobil vrásky nejednomu závodníkovi: „Musíte se držet co nejblíž svodidla na pravé straně. Pokud si najedete jen trochu víc zleva, berete podlahu a skáčete.“ Na druhém místě třídy GT3 skončil stejně jako v kvalifikaci Ondřej Brendl a pódium po startu ze třetí řady vybojoval Luboš Lepp. Přestože se o první pozice nebojovalo tak tvrdě jako v GTE, celé pole jezdců GT3 mělo plné ruce práce. Držet optimální tempo a přitom sledovat zrcátka a kalkulovat vhodná místa pro pouštění rychlejších speciálů GTE je tvrdým oříškem i pro zkušené závodníky.
Celkem se na Watkins Glen sešlo 48 jezdců (22 x GTE a 26 x GT3), což je známkou kvalitního závodění pro piloty i zábavy pro diváky, kteří mohou souboje seriálu TTR Barrsa GT3 & GTE sledovat na živo prostřednictvím TTR kanálu na platformě Twitch a v průběhu streamu soutěžit o ceny od partnera Barrsa. Už 12. května čeká účastníky pokračování na Spa-Francorchamps, jedné z nejslavnějších evropských tratí. Sedmikilometrový okruh s atraktivními pasážemi plnými převýšení a rychlých zatáček, včetně Eau Rouge a Radillion, vedoucí ardenskými lesy prověří piloty obou kategorií. Začátek live streamu je opět naplánován na 19:30.
Autor: Jakub "Planty" Krafek
{youtube}https://www.youtube.com/watch?v=UGIUT4DRLfo{/youtube}
duben 22, 2022
První TTR Godlike šampionát skončil a než začne další, tak bude jeden čtvrtek mezera. Říkali jsme si, ze si od vás dáme pauzu, ale nakonec jsme se rozhodli jinak. Účast v šampionátu byla tak perfektní, že si zasloužíte, aby jsme pro vás i na ten "volný" čtvrtek něco vymysleli.
A proto tu máme něco, co tu pod hlavičkou TTR ještě nebylo - ENDURANCE RACE. Mnoho z vás již zkušenosti s endurance závody má, ale podle reakcí tu je i dost lidí, kteří tu čest ještě neměli. Proto jsme si řekli, že je na čase to změnit. A podpoříme to i krasnými cenami.
Program je následující:
Datum konání: ČT 28.4.2022
Trať: Circuit Zolder - Grand Prix
Start kvalifikace: 18:45 hod. (15min a 4 kola)
Start závodu: 19:00 hod. na 3 hodiny (Rolling start)
Jednoduchá pravidla:
- Závod se pojede ve vozech GT3.
- Na vozidlo musí být 2 jezdci.
- V týmu musí být Fair Share (spravedlivé střídání).
- Omezení paliva na cca 45min/1 stint.
Ceny:
1. tým - $20iR/ na 1 jezdce
2. tým - $15iR/ na 1 jezdce
3. tým - $10iR/ na 1 jezdce
+ bude vylosovaný jeden tým z těch co dojedou, kdy každý z jezdců obdrží $20iR.
Další informace ohledně serveru budou nasledovat na našem Discordu. Doufam, že se vám tento nápad bude líbit a uvidíme se trati!
Tým TTR iR adminů.
duben 20, 2022
Po první vydařené sezóně se dalo očekávat, že se bude znovu pořádat další šampionát MotoGP pod Time To Race (dále TTR). Bohužel začátek sezóny a samotné přípravy se nevyvíjely moc dobře. Po skončení minulé sezóny MotoGP 20 odstoupilo několik jezdců a obtížně se hledají noví. Také se v průběhu sezóny stala nemilá věc, když z osobních a pracovních důvodu musel admin tým opustit WWR Gabber, kterého nahradil PbM23. Děkujeme Gabberovi za jeho práci, kterou jako admin předvedl. Bez něj by šampionát nikdy nevznikl. Druhý člen admin týmu Alarm, nechtěl, aby šampionát MotoGP upadl v zapomnění, a tak začal aktivně hledat nové jezdce. Díky němu se šampionát rozrostl o tři nové jezdce a dostal se tak na slušné číslo devět z dvanácti možných, jelikož lobby neumožňuje mít vyšší počet jezdců. Díky velké náročnosti šampionátu a rozdělení hry na dvě verze, se sice nepovedlo naplnit lobby do plného počtu, ale na krásu, dramatičnost a kvalitu závodů to nemělo vliv. Druhá sezóna přinesla větší a kvalitnější závody pro milovníky motocyklů MotoGP. Závodníci neustále trénovali a posouvali laťku v průběhu sezóny výš a výš.
Do nové sezóny, která měla celkově šestnáct závodů, nastoupilo devět jezdců rozdělených do pěti týmů. Úřadující šampion Alarm, nastoupil opět v barvách týmu Ducati, kde mu nově dělal týmového parťáka, vicemistr minulé sezóny PbM23, který přešel z Petronas Yamahy. V továrním týmu tří ladiček hájil barvy WWR Gabber a BananRx. Do týmu Suzuki se k Jennydrums83 přidal veleúspěšný a pro fanoušky TTR známý jezdec SKY Leventyx. Jeho účast v šampionátu byla hezkým zpestřením v průběhu celé sezóny. Do barev rakouské KTM přišli dva nováčci. NoChance Powa, jakožto první účastník šampionátu ze Slovenska a Malarex. Dalším nováčkem v letošní sezóně byl AlesSuda88, který hájil barvy tovární Repsol Hondy.
V sezóně TTR MotoGP 2021 získal šampion Alarm celkem 366 bodů, což je o 111 bodů více než získal jeho týmový kolega a vicemistr PbM23 s 255 body. Celkově třetí místo obsadil BananRx se 192 body. V týmovém šampionátu pak s přehledem zvítězil tovární tým Ducati, který si vyjel neuvěřitelných 621 bodů a měl náskok 272 bodů před druhou tovární Monster Yamahou s 349 body. Titul nováčka roku si odváží NoChance Powa na KTM.
Admin tým děkuje všem účastníkům za sezónu a také si pochvaluje fair play přístup, který mají jezdci mezi sebou. Když bylo třeba tak rozhodlo na základě hlasování mezi jezdci, a to jak v průběhu závodu, tak například po něm. Závody se několikrát bohužel restartovaly, ale stav hry nemohl admin tým ovlivnit a věříme, že vývojáři s nadcházejícím ročníkem udělali pokrok, zejména v technickém stavu. Zároveň admin tým děkuje vedení TTR za možnost pořádat závody pod touto značkou a za webovou propagaci. Těšíme se na další sezónu s MotoGP22 a našim stálým závodníkům i novým příchozím vzkazujeme.
BRAKE HARD, FULL GAS!!!
Kdyby mi někdo na začátku sezóny řekl, že vyhraji celkově 14. závodů ze 16., tak bych mu nevěřil, jelikož konkurence je na vysoké úrovni. Z mého pohledu to rozhodně nebyla jednoduchá sezóna, byť se to na první pohled nemusí zdát. Jen si představte, že do každého závodu nastupujete s pocitem, že jste ten největší terč. Všichni kluci udělali za celou sezónu neskutečný pokrok, i když si to někteří nebudou chtít přiznat. Ale když se podíváme, jaké jezdíme časy, tak víme, že všichni patříme mezi ty rychlejší. Velké díky patří mému skvělému týmovému parťákovi Pavlovi, který celou sezónu odváděl ohromnou práci. Bez jeho testovacích jízd à la „Pirro“, by nám Ducati tak dobře nejezdila. Celkově přístup, kdy mezi námi není „zeď“ nás oba dva posouvá dál. Těším se na další sezónu a věřte nebo ne, kluci mi rozhodně nedávají nic zadarmo.
I když jsem první poražený, tak musím být s touto sezónou spokojený. Po přestupu k Ducati, jsem si nebyl jistý, jaká bude moje úroveň, ale vyplatilo se. Obhájil jsem celkově 2. místo mezi jezdci a pomohl vyhrát i týmovou trofej. Nebyl jsem jen 3x na stupních vítězů a závod v Německu jsem nemohl odjet kvůli pobytu v nemocnici. Gratuluji mému týmovému kolegovi Alarmovi k obhajobě titulu. Je téměř nemožné ho porazit za normálních okolností a patří k nejlepším v České republice.
Sezónu v MotoGP 21 jsem úspěšně dokončil na třetím místě, což byl můj velký cíl, který se mi povedl. Hurá! Jsem za to moc šťastný, jinak musím přiznat, že MotoGP 21 byly pro mě náročné a dlouho mi trvalo, než jsem se do toho vůbec trochu dostal. Až s pořízením nového Xboxu Series X jsem se začal zlepšovat a být konkurence schopný. Sezóna MotoGP 21 byla super, pač jsme výborná parta a samozřejmě velká gratulace Alarmovi za první místo. 👏 🏆👍
Má letošní sezóna byla jako na horské dráze, stále nahoru a dolů. Bohužel se mi nepodařilo za celou sezónu najít optimální nastavení pro svou Yamahu. Jinak nám motorka fungovala v tréninku, jinak v kvalifikaci a jinak v závodě. Navíc mi nefungovaly brzdy dle představ. Na spoustě okruhů jsem byl rád, že jsem vůbec spatřil cíl. Ale byly tam i krásné závodní momenty, jako například můj souboj s oběma fabrikovanými Ducati v Itálii na okruhu Mugello. Nebo moje vedení závodu na Rakouském Red Bull Ringu, kde jsem přišel o své historicky první vítězství kvůli pádu v závěru závodů, kde jsem nedobrzdil jednu ze zatáček. Sezóna tak pro mě byla celkem zklamáním. Jediné na co jsem pyšný jsou mé starty, kde jsem schopen se dostat i do čela závodu.
Do sezóny som nastúpil ako nováčik. Keďže som vstúpil už do rozbehnutého vlaku, bolo pre mňa spočiatku ťažké jazdiť stabilnejšie. Postupom času sa moja výkonnosť zvyšovala, ale aj progres ostatných nezaostával. Myslím, že kvalita jazdcov sa od závodu k závodu zvyšovala a ku koncu šampionátu sme dosiahli v celku kvalitnú úroveň zavodenia. I keď pády sa nevyhybali skoro nikomu z nás. Verím, že budúcu sezónu to posunieme ešte o level vyššie I keď latka je už teraz dosť vysoko nastavená.
Dostal jsem pozvání do sezony na pár posledních závodů a ani jsem nevěděl, že se tady v Československu na Xboxu něco jezdí. Sledoval jsem světové a české komunity na PSku a vždycky jsem to chtěl zkusit. Jak jsem si myslel, že jsem rychlej, tak první závody mně poslaly na prdel. Naučil jsem se jinak nastavovat motorku a trochu se začal učit i jinému řízení. Nikdy předtím jsem neměl závod víc jak na 6kol a tady hned nálož 20kol v tempu, který nezajedu ani v tréninku. Určitě mě to začalo více bavit, posouvat se a zrychlovat, i když vím, že je to pořád málo. Díky všem, kdo stojí za touhle prací tohle spojit a vytvořit TTR, za mne jen chvála a palec hore 👍!!! Už se těším na další sezónu 👏
Po snad 14 letech jsem se vrátil na jednostopé vozidlo. A musím přiznat, že i když jsem byl pouze zástup a neměl jsem jezdit tuto sezónu, nevedl jsem si vůbec špatně. Vítězství v Portimau, pódium na Sachsenu a v Brně není špatný výsledek. Jsem docela rád, sezóna to byla velmi těžká. Musel jsem plnit povinnosti i v jiných sériích takže i přesto, že jsem neodjel nějaké závody, jsem spokojený s šestým místem. Přeji Všem závodníkům hodně štěstí do další sezóny, užil jsem si to.
Celkově mi MotoGP 21 sedla víc než MotoGP 20 a zprvu při společných trénincích jsem nabyl dojmu, že bych mohl zajíždět nějaký, řekněme vyšší střed. Výsledek byl pak trochu jiný. Všem ostatním to sedlo ještě víc a navíc mají skill, který je úplně jinde! Můj cíl jsem tímto zredukoval na "dojíždět lépe než poslední". Velkým úspěchem, podpořeným dávkou štěstí (jak víme, štěstí je v téhle hře dost důležité, resp. smůla ostatních :D ) pro mě bylo Německo, které jsem paradoxně vždycky nesnášel, takže druhé místo byl pro mě opravdový úspěch. Podobně pak Nizozemí (to mám však rád) třetí flek. Těšil jsem se, že navážu v Brně, protože patří mezi mé nejoblíbenější, bohužel, smůla, nepovedlo se. Gratuluji všem a těším se na další sezónu.
Má první neúplná sezona s TTR byla sbírání zkušeností a nevědomost co mě čeká. Hned první závod mě vyvedl z omylu, protože jsem si myslel, že mi to celkem jde. No realita byla jinde, protože ostatní jezdci jsou na výborné úrovní. Mrzí mě, že jsem nemohl odjet víc závodů, ale rodinné a sportovní aktivity byly přednější. Poslední dva závody jsem si moc užil, protože jsem omezil pády a už jsem z toho měl větší radost. Závěrem bych chtěl poděkovat za pozvání do šampionátu a omluvit se všem, koho jsem omylem srazil. Už se těším na další ročník.
duben 20, 2022
Rakouský Red Bull Ring je jednou z nejrychlejších tratí v kalendáři a velmi se zde daří strojům značky Ducati. Toto tvrzení chtěl vyvrátit jezdec Monster Yamahy WWR Gabber, který je mistr startů. Doopravdy, je jedno odkud startuje, tento závodník je v T1 prostě na prvním místě. Navíc v T1 spadl Alarm spolu se SKY Leventyx a oba dva se museli vydat na stíhací jízdu. V předu sváděli souboj tradičně WWR Gabber a PbM23, ale pro smůlu PbM23 začal WWR Gabber pomalu podjíždět. Za pár kol již byl Alarm přilepený na svém týmovém parťákovi a PbM23 svého parťáka bez boje pustil. V tu chvíli měl, ale WWR Gabber hodně velký náskok a Alarm jej dojel až ke konci závodu, ale ke vší smůle Gabber byl v jedné zatáčce dlouhý a bohužel spadl. Nepřipsal si tak své historicky první vítězství a musel se spokojit se druhým místem, jelikož Alarm opět do konce závodu neudělal žádnou chybu. Třetí flek bral PbM23.
Další zastávkou byl světoznámý Silverstone, kde jezdci počítali s jistým deštěm. Jak předpověděli, tak se tomu tak stalo a na Silvertone se odjel jediný závod za mokra v letošní sezóně. Největší dilema bylo, které pneumatiky zvolit. Soft lépe držel, ale rychleji se přehřál. Naopak medium hůř držel, ale pokud jezdec nejel agresivněji tak začal chladnout. Start se nejlépe povedl SKY Leventyx, který má rád závody na vodě. Hned za ním byl NoChance Powa, který chtěl po nepovedených závodech chtěl vyjet dobrý výsledek. Po startu v T7 se navíc srazili dva týmoví kolegové ze stáje Ducati, a tak se Alarm propadl na poslední místo, PbM23 tento kontakt ustál, ale za pár zatáček také sbíral svůj stroj ze země. Vedoucí SKY LeventyX ke své smůle udělal chybu a upadl z prvního místa. NoChance Powa se dostal do vedení a začal zbytku pole ujíždět, ale kvůli onu dilema s pneumatiky se ukázalo, že lepší varianta byly medium. Alarm s medium pneumatikami totiž zbytek pole v půlce závodu razantně stahoval. Nepřehřívala se mu zadní pneumatika, zatímco vedoucí jezdec na KTM jel na softech a začínal mít problémy. NoChance Powa musel začít jezdit pomaleji, aby trochu ochladil pneumatiku a toho využil Alarm a vyhrál. NoChance Powa musel být rád za druhé místo po nepovedených závodech. Na třetím místě dojel bananRX, po kontroverzním kontaktu s PbM23 pár kol před cílem.
Do Aragonu přijel tým KTM s jasným cílem. Konečně vyhrát a uspět. NoChance Powa jako nováček ukázal, že má formu a dokáže držet krok s Alarmem. Ducati vědělo, že zde proti mrštnějším KTM to bude mít velmi těžké. Navíc na této dráze se nedá moc dobře předjíždět, jelikož zatáčky se brzdí většinou v náklonu a zde nechcete opravdu ztratit předek. Tento závod byl ve znamení dvou závodníků, a to NoChance Powa s Alarmem. Jejich souboj o vítězství byl jedním z nejlepších, který se v šampionátu MotoGP TTR kdy objevil. Oba dva jezdili stejné časy a celý závod měli rozestup pod sekundu. Už hned po startu si to jezdci nedarovali. V prvním kole Alarm předjel NoChance ve vývrtce, kde je velmi obtížné ne-li nemožné předjíždět. To se NoChance samozřejmě nelíbilo a hned to stejné kolo si vzal svoji ztracenou pozici zpět, když to Alarmovi poslal po slip streamu tzv. na srdíčko v místě, kde se prakticky bez pádu nedá předjíždět. Oba dva jeli fair a ani jeden neshodil druhého, přesto jeli oba dva vražedné tempo. Když Alarm zaútočil, NoChance mu to hned vrátil. Pozice si prohodili několikrát, zejména na oné rovince, která následuje k cíli. Situace se v průběhu závodu uklidnila, protože Alarm věděl, že to takhle prostě nepůjde, byť má rychlejší stroj, tak NoChance ho má na zatáčky mrštnější. Alarm tak začal šetřit pneu a palivo, aby mohl na konci závodu víc tlačit. Bohužel pro NoChance, tři kola před cílem udělal chybu v jedné zatáček a byl delší. Alarm tak díky ušetřenému palivu a lepšímu gripu, začal ujíždět a NoChance ho už nedojel a musel se spokojit s druhým místem. Na podium je doplnil jezdec Ducati PbM23, který začínal mít v kapse celkovou druhou pozici v šampionátu. Naopak boj o třetí místo mezi týmovými kolegy ze stáje tří ladiček začal vrcholit.
V Argentině to opět vypadalo na dominanci strojů Ducati. Po startu Alarm a PbM23 vystřelili jako dvě rakety, jenže byli oba dva v T1 trochu delší, a tak je začínal podjíždět NoChance Powa. Do T2 jeli vedle sebe tři jezdci a bylo jasné, že zde se všichni tři nevlezou. PbM23 a NoChance Powa upadli a Alarm byl díky tomu dlouhý, ale ustál to. Všichni tři tedy byli na chvostu pole a museli se vydat na stíhací jízdu. Nakonec všichni tři po skvělé jízdě dojeli na podium. Vyhrál opět Alarm, když pro třetí double Ducati dojel PbM23. NoChance Powa byl se třetím místem zklamaný, protože si věřil na lepší výsledek. V Argentině i díky výhře, byl korunován šampionem tři závody před koncem sezóny Alarm.
Dalším domácím závodem pro Ducati bylo Misano, kde chtěli oba tovární jezdci uspět. Start se nejlépe povedl PbM23 společně s NoChance Powa. Druhý jezdec Ducati Alarm, narazil po startu do ležící motorky BananRX a ocitl se tak na posledním místě. Alarm ještě spadl během dvou kol svojí vinou třikrát a ztrátu na prvního měl přes čtyřicet pět sekund. Mnoho jezdců by tento závod už vzdalo, ale Alarm zachoval chladnou hlavu a začala letecká jízda. Vpředu naopak kroužil bezchybně jeho týmový kolega PbM23, kterého pronásledoval rozzuřený býk na KTM NoChance Powa. Pomalu a jistě Alarm náskok razantně stahoval a ke konci závodu tuhle dvojici dojel. PbM23 měl navíc long lap, který bohužel projel špatně a poté následovala chyba kdy vyjel do kačírku. NoChance Powa s Alarmem tak situaci využili, jenže pár zatáček na to, NoChance také chyboval a upadl. Alarm tak měl dveře k vítězství otevřené a po tolika vlastních chybách ani nevěřil, že dokáže tento závod vyhrát. Na druhém místě dojel NoChance Powa a na třetím zklamaný PbM23. Bylo to pro něj takové déjà vu z Jerezu, kdy jasně vedl, měl skvělý náskok, ale ve tři čtvrtině závodu přišel zmar.
Předposlední závod sezóny jezdce přivítal za velkou louží v dalekém Texasu na okruhu Circuit of the Americas. Mezi jezdci je tento závod celkem neoblíbený, je totiž na motorce velmi náročný a kolo se zde jezdí přes dvě minuty. Navíc samotná dráha je velmi hrbolatá a s low gripem zde můžete spadnout, aniž byste udělali nějakou chybu. V setupu je tedy důležité se zaměřit na odpružení. Do závodu nastoupil NoChance Powa s jasným cílem, vyhrát. To mu chtěla překazit samozřejmě dvojice Ducati a formou rozjetý BananRX, který sváděl souboj o celkové třetí místo s týmovým kolegou WWR Gabber. Tomu se v USA vůbec nedařilo a do závodu navíc zvolil špatné přední brzdové kotouče a motorka mu vůbec nebrzdila. Musel tak tedy ze závodu odstoupit a BananRX stačilo pouze závod dojet a měl by celkové třetí místo jisté. Po startu NoChance Powa si vybudoval opravdu velký náskok. Alarm měl opět špatný start a musel se probojovat skrz pole. Jakmile byl druhý, začala jeho klasická stíhací jízda. Díky agresivní jízdě si ale brzo zničil zadní pneumatiku. K Alarmovému štěstí, měl v tu chvíli NoChance penalizaci v podobě long lapu, kterou úspěšně dokončil, ale v tu chvíli zrovna projel Alarm. Tentokrát Alarm si nevybudoval náskok a musel zbytek závodu hodně tlačit, což bylo bez dobrého gripu už velmi těžké. NoChance byl navíc hodně hladový po výhře, díky všem těm druhým místům, ale i tentokrát to nakonec nestačilo. Každopádně rozdíl po projetím cílem byl pouhých 0,4, což lze vyčíst razantní vzestup formy jezdce hájící barvy KTM. Na třetím místě projel BananRX a kousek za ním na čtvrtém místě PbM23.
Sezóna končila 22. března 2022 na tradičním posledním podniku ve Valencii. Závod s přehledem vyhrál Alarm, když pro celkový čtvrtý double v sezóně dojel úspěšně PbM23 a zakončil tak sezónu pro Ducati tím nejlepším způsobem. Třetí dojel překvapivě nováček AlesSuda88, pro kterého to byla první bedna v TTR. K tomu všemu dovezl tovární Hondu po roce na podium. Jediným nováčkem, který nespatřil podium je Malarex7, ale v průběhu sezóny zaznamenal razantní pokrok a za svoji bojovnost a vytrvalost si zaslouží uznání.
duben 20, 2022
Sezóna odstartovala 12. října 2021 na jediném závodě, který se jede v noci pod umělým osvětlením. Řeč je o Losail International Circuit, který je mezi našimi jezdci oblíbený. Právě zde se ukáže, jak komu sedí nová fyzika a kdo nejlépe pochopil nový jízdní model. První závod sezóny vyhrál suverénně Alarm, ale kousek za ním bojovali o druhé místo Pbm23 a WWR Gabber. Oba dva spolu bojovali celý závod, ale tento souboj nakonec vyhrál WWR Gabber a tak se PbM23 musel spokojit se třetím místem.
Další zastávkou byla premiéra na portugalském okruhu Algarve. Nový podnik v šampionátu se ukázal jako pořádná výzva, jelikož se jedná o jeden z nejtěžších okruhů v kalendáři. Leventyx jako nováček sezóny v Portugalsku ukázal, že není skvělý jezdec jen mezi automobilovými a F1 závody, ale také dokáže zkrotit motocykl třídy MotoGP. Již při svém druhém závodě totiž s přehledem vyhrál, a to dokonce se sedmi sekundovým náskokem. Druhý dojel PbM23, který porazil svého týmového kolegu Alarma, který měl technické problémy. Alarm navíc dojel se štěstím na třetím místě, protože BananRx nesplnil penalizaci v podobně long lapu a byla mu tak přidána dodatečná penalizace tří sekund po projetí cílem.
Po Portugalsku následovala část kalendáře, kde se tzv. láme chleba. Jelikož se závodí na velmi oblíbených a prestižních okruzích. Jmenovitě Jerez, Le Mans, Mugello a Catalunya. V Jerezu po velmi dobrém startu a dobře rozjetém závodě PbM23 vedl s náskokem několika sekund, ale z důvodu špatného technického stavu hry, kdy SKY Leventyx a Alarm dostali neprávem černou vlajku, bylo jezdci odhlasováno, že se závod bude ihned restartovat. Po restartu se PbM23 opět povedl skvělý start, ale tentokrát měl celý závod za sebou svého týmového kolegu Alarma. Alarm tak celý závod četl svého týmového kolegu a čekal na nějakou skulinku, které by mohl využít. Bohužel pro PbM23, ta skulinka se našla a o to víc po jeho vlastní chybě. Když tvrdě zabrzdil do T2, zvedlo se mu zadní kolo a byl dlouhý. Toho Alarm využil a tento španělský závod vyhrál. PbM23 dojel druhý, a navíc to byl první double pro tým Ducati v šampionátu TTR. Zklamání bylo ze strany PbM23 velké, ale kdyby se udělovala cena za jezdce dne, tak by jí díky svému fair jednání určitě získal. Třetí dojel BananRx, na své Monster Yamaze.
V Le Mans to bylo čistě v rukou Alarma, který si pohlídal traťové limity a bezchybně vyhrál. Za ním se opět sváděla pořádná bitva o druhé místo. Nicméně vítězem tohoto souboje byl opět WWR Gabber a PbM23 se tak musel opět smířit se třetím místem. Následovalo prestižní Mugello, kde tým Ducati měl jasný úkol. Vyhrát a při nejlepším vyjet double. Start měl opět nejlepší PbM23 spolu s WWR Gabber, ale hned za nimi už číhal Alarm. Tahle trojice spolu jezdila celý závod a WWR Gabber s PbM23 bojovali o každý metr dráhy. Všechny souboje proběhly fair play bez pádu, ale když se dva perou třetí se směje. Alarm opět využil chyb svých soupeřů a potom začal pomalu ujíždět. Tentokrát to neměl ale vůbec lehké, jelikož jezdci s ním drželi krok až do samotného konce závodu. Alarm splnil úkol a pro Ducati vyhrál na domácí trati. Mugello má opravdu dlouhou rovinku a toho chtěl využít WWR Gabber, který si nachystal útok na PbM23 v posledním kole na cílové rovince. Snažil se jej předjet přes slip stream a skoro se to jezdci na Yamaze podařilo. Tento doslova photo finish vyhrál PbM23 o pouhých 0,1 desetiny. Kde jinde měl PbM23 než právě na domácí trati Ducati vrátit Gabberovy porážky. Ducati tak v domovině slavila úspěch v podobě double. V Katalánsku to bylo opět v rukou Alarma a tentokrát jej na podium doplnila dvojice tovární Yamahy BananRx a WWR Gabber. Pro BananRX to bylo z mrtvých vstání. Potřeboval uspět a nabrat zpět ztracené sebevědomí, navíc porazil svého týmového kolegu, protože celý závod neudělal jedinou chybu.
Před půlkou sezóny nám jezdci zavítali na německý Sachsenring a do katedrály motocyklového závodění v Assenu. Na Sachsenringu se opět nejlépe dařilo Alarmovi, který si vyjel několikasekundový náskok před ostatními. Překvapením byl Jennydrums83 na Suzuki. Konečně si vyjel výsledek, se kterým ani sám nepočítal, jelikož Sachsenring není jeho oblíbenou tratí. Druhé místo, bylo pro něj malým vítězství a pořádným nakopnutím. Celý závod jel bez jediné chyby, což bylo klíč k úspěchu, jelikož Sachsenring patří k velmi obtížným tratím. Na třetím místě doplnil podium jeho týmový kolega SKY Leventyx a společně vyjeli skvělé body pro barvy týmu Suzuki. Nováček sezóny NoChance Powa vyjel hezké čtvrté místo a tímto závodem všem naznačil, že rychlost v sobě rozhodně má. PbM23 se bohužel kvůli zdravotním problémům závodu nezúčastnil, ale závodnici na něj v jeho těžkých chvílí mysleli a věřili, že se co nejdříve zase vrátí.
Co znamená Monaco pro jezdce Formule 1, to je pro závodníky MotoGP Assen. Nejstarší okruh v kalendáři, přezdívaný katedrálou motocyklového závodění. Závody se zde jezdí od první sezóny mistrovství světa silničních motocyklů a každý jezdec zde chce uspět. PbM23 hlásil comeback a měl motivaci zmenšit neplánovanou ztrátu v šampionátu. K jeho štěstí jeho největší rivalové Alarm a WWR Gabber se tohoto závodu nezúčastnili. To znamenalo, že každý musí využít tuto příležitost k zisku co nejvíce bodů. PbM23 nenechal nic náhodě a vzal tuto situaci pevně do svých rukou. Před vánoční pauzou s přehledem v Assenu vyhrál. Na druhém místě dojel nováček NoChance Powa a hned za ním na Suzuki Jennydrums83. V půlce sezóny tak průběžné pořadí vedl Alarm s náskokem 37 bodů na druhého PbM23. Na průběžném třetím místě byl BananRx, který ale měl o pouhé 4 body víc než jeho týmový kolega WWR Gabber.
Po Vánoční pauze bylo na programu jezdci milované domácí Brno. Někteří jezdci bydlí dokonce kousek od okruhu a například WWR Gabber pracuje na Masarykově okruhu jako traťový maršál. V Brně prostě chce každý uspět a závody jsou zde opravdu vyrovnané, jelikož jezdci právě zde absolvují důkladný trénink jako nikde jinde. Například Alarm má zde celkově 7. nejlepší světový čas na platformě Xbox. Start se nejlépe podařil WWR Gabber a hned za ním SKY Leventyx, který se na Brno velmi dobře připravil. Alarm se musel probojovat vpřed skrz pole, jelikož se mu start vůbec nevydařil. To se mu nakonec povedlo, ale s těžkým, ale fair soubojem s WWR Gabber ztratil mnoho času. Toho využil SKY Leventyx a začal si budovat náskok, ale Alarm jej začal stíhat. Poté to už byla výborná konzistentní jízda od SKY Leventyx a Alarma. Jezdci jezdili se sekundovým rozdílem kolo za kolo stejné časy. O vítězi mohla rozhodnout pouze chyba, která bohužel pro SKY Leventyx přišla, když upadl na předek v zatáčce Františka Šťastného. Alarm si konec závodu už pohlídal a vyhrál. Na druhém místě dojel SKY LeventyX, který po takovém výkonu byl jistě s druhým místem zklamaný. Podium doplnil druhý pilot Ducati PbM23. Se svěšenou hlavou odcházel nováček NoChance Powa, jelikož měl v tomto závodě na výhru, ale měl časté pády.
duben 08, 2022
Šampionát TTR GODLIKE GT3 se přesunul z Evropy zpět do zámoří. Závod na legendárním americkém okruhu Daytona International Speedway ovládl Lukáš Přáda, a urval tak další vítězství pro svůj tým. V 18:30 herního času byl závod odstartován za krásného západu slunce. Jako první startoval L. Přáda, který si vyjel již třetí pole position v řadě. Ve startovním poli se objevil nováček Adam Pilo, který Přádovi “topil” už od kvalifikace, jelikož si vyjel druhý nejrychlejší čas
Do T1 se po startu muselo bezpečně vejít 38 vozů. Bohužel několik pilotů průjezd zákeřné první zatáčky nezvládlo. Zejména tedy ve středu pole, kdy v T1 byl prostě hustý provoz a několik jezdců se nevyhnulo kolizím. I přesto však závod pokračoval a nabídl divákům skvělou podívanou. Okruh, který je z větší části oválem je velmi težký na nastavení vozu. Byli jsme svědky mnoha soubojů, jak v technických pasážích Daytony, tak na oválových klopenkách a rovinkách. Vozy využívali tzv. slipstream a předjíždecích manévrů bylo spousta. Právě Přáda s Pilem nám předvedli neskutečný závěr a podle komentátorů ve studiu TTR se jednalo o fotofinish. Jezdci protínali cílovou čáru s rozdílem pár centimetrů. Lukáš Přáda byl tím šťastnějším pilotem. Stupně vítězů uzavřel třetím místem výborně jedoucí Michal Limon.
Skvělým výkonem se na Daytoně blýsknul Michal Šembera. Bratr bývalého skvělého motocyklového závodníka Lukáše Šembery a účastník letošní sezóny VGP si dojel pro P4 a zajel tak výborný výsledek. V konkurenci jaká je v této sérii musí být Šembera se svým výkonem velmi spokojený.
Smolařem dne bychom mohli nazvat Kubu Havla, který závodí pod jménem Jackob Hejvl. Kuba jel svůj doposuď nejlepší závod v této sérii a byl nejvýkonějším reprezentantem týmu TTR, jelikož se v závodě pohyboval okolo 12-14 pozice. Bohužel v boxech při tankování nastal problém a mechanici Kubovi nedotankovali správné množství paliva. Kuba přezdívaný “Lobby” svůj skvěle rozjetý závod dokončil nakonec na P22, jelikož mu dvě kola před koncem došlo palivo.
Petr “Molda22” Molinek byl dalším pilotem, který se snažil v posledním kole na cílové rovince předjet Jakuba Kráfka v souboji o jedenácté místo. Moldovi se nakonec nepodařilo svůj McLaren posunout před Jakuba a ze souboje vyšel jako pořažený snad ještě těsnějším rozdílem než dvojice Přáda - Pilo. Molda se tak musel spokojit s P12.
Veškeré informace a výsledky šampionátu najdete ZDE a záznam závodu pak na konci článku.
Daytona nám všem ukázala jak atraktivním okruhem dokáže být. Viděli jsme skvělý závod. Záznam najdete zde pod článkem a rádi bychom vás pozvali na další "race", který bude opravdu "hell". Příští čtvrtek 14.4.2022 se totiž jezdci přesouvají do “zeleného pekla” na Nürburgringu. Legendární okruh Nordschleife se pojede v kombinaci s novou specifikací okruhu Nürburgring a to je rozhodně záruka toho, že příští týden se máme rozhodně všichni na co těšit. Pokuď jste milovníci závodů, tak si určitě nenechte ujít přímý přenos od 19:15 na našem Twitch kanále Time To Race.
Děkujeme hlavnímu partnerovi série, kterým je český výrobce drinku pro gamery - GODLIKE. Instantní nápoj, který pomáhá k lepším výkonům jak u simracingu, tak u jakéhokoli gamingu. GODLIKE je jediný legální cheat do tvé hry. Na každém streamu z tohoto šampionátu můžete soutěžit o produkt značky Godlike, tak se ve čtvrtek nezapomeň zapojit! Také můžete využít slevu na celý nákup s kódem TTR5 na webových stránkách www.godlike.gg.
Autor: Petr "Lil Dog" Přindiš
{youtube}https://www.youtube.com/watch?v=VChVsvf9hS0{/youtube}
duben 03, 2022
Druhý podnik série TTR GODLIKE GT3 se jel na velmi známém belgickém okruhu Zolder. Na startovní rošt hodinového sprintu se postavila opět více jak třicítka pilotů.
Kvalifikaci na okruhu dlouhém 4 011 metrů ovládl Lukáš Přáda s časem 1.25.484, a dojel si tak pro druhé pole position v řadě. První místo na roštu však Přádovi nepřineslo kýžené ovoce. Vítězem závodu se stal nováček ve startovním poli Michal Limon z Grip eRacing Teamu. Pro druhé místo si dojel Marek Studnička, který ale do poslední chvíle bojoval o první pozici právě s Limonem. Přáda byl však jezdcem, který dlouho udával tempo závodu, bohužel jak se říká “i mistr tesař se někdy utne” a Přáda ve druhé polovině závodu chyboval. Špatné podřazení na nájezdu do zatáčky a následný spin jeho Huracánu GT3 Evo ho stálo vedení. Michal Limon si po této chybě Přády převzal vedení a v závodě vybojoval pro svůj tým první vítězství v tomto sérii.
Již zmiňovaný Marek Studnička v předchozím závodě nebodoval, jelikož nedokončil. Pro Marka je tedy druhé místo na Zolderu velmi dobrý počin a posbíral důležité body do šampionátu. Třetí dojel Lukáš Přáda. Čtvrtým nejrychlejším pilotem se tentokrát stal Martin Krejča - týmový kolega Michala Limona. Hned za ním dokončil skvěle jedoucí Petr Šlehofer, který si tak spravil chuť z minulého týdne, kdy skončil až dvacátý.
Tým JD Simracing měl v první desítce tentokrát pouze dva jezdce a to Michala Šemberu na P7 a Ondru Brendla na P9. GRIP eRacing Team tentokrát dostal do desítky téměř všechny své jezdce. Již zmiňovaný Limon na P1 a Krejča na P4 jsou jasní, ale k nim se přidává také Martin Pěnkava na P10. Bohužel poslední člen týmu ve startovním poli Michal Havlík závod nedokončil.
Zklamáním je opět tým TTR SimRacing. Šanci na nejlepší umístění a top deset měl určitě Pavel Bělaška, ten bohužel po celkem tvrdém nárazu s bariérou musel ze závodu odstoupit. Nejlépe umístěným za tým Time To Race se stal Jarda Kloupar na P18. Jakub Havel dokončil na P25 a Martin Kužela závod nedokončil skrze DSQ.
Také tým ERT měl kromě Lukáše Přády další želízka v ohni. Jan Marek dokončil na P16 a Tomáš “Kavka” Kavalír na P21. Nesmíme zapomenout samozřejmě na P14 Petra “Molda22” Molinka. Právě Moldu jsme zmiňovali, že má na to se pohybovat do první patnáctky a hned ve druhém závodě sérialu TTR GODLIKE GT3 nám to známý český Youtuber potvrdil. Do závodu pak nenastoupilo pár jezdců, kteří byli minulý týden na Sebringu hned za první trojicí. Konkrétně se jedná o Matěje Šurhaňáka, Šimona Hertnekyho a Davida Kontose. A také Lukáš Podstata, jeden z předních rivalů Lukáše Přády a teď i Michala Limona.
Okruh Zolder nám nabídl velmi zajímavou podívanou. Viděli jsme krásné souboje až do samého konce závodu. Viděli jsme také skvěle jezdecké schopnosti, například Karol Serdel Jr. nám všem ukázal krásný “safe” v osmém kole závodu, kdy po kontaktu s Kuželou “dveře na dveře” málem poslal své Ferrari 488 GT3 EVO do bariéry, ale Karol předvedl výbornou práci a cit s volantem a pokračoval dále v závodě. Věříme, že příští čtvrtek uvidíme opět skvělý závod. Série se totiž z Belgie přesouvá do USA na legendární okruh v Daytoně. Tak nezapomeňte v 19:15 ladit náš Twitch kanál Time To Race.
Děkujeme hlavnímu partnerovi série, kterým je český výrobce drinku pro gamery - GODLIKE. Instantní nápoj, který pomáhá k lepším výkonům jak u simracingu, tak u jakéhokoli gamingu. Godlike je jediný legální cheat do tvé hry. Na každém streamu z této série můžete soutěžit o produkt značky Godlike, tak se ve čtvrtek nezapomeň zapojit! Také můžete využít slevu na celý nákup s kódem TTR5 přímo na jejich webových stránkách GODLIKE.gg.
Autor: Petr "Lil Dog" Přindiš
{youtube}https://www.youtube.com/watch?v=as_HPlmomDQ{/youtube}
březen 25, 2022
Šampionát TTR GODLIKE GT3 odstartoval ve čtvrtek 24.3.2022 na americkém okruhu Sebring. Krásný slunečný den si na Floridě užívalo přes tři desítky jezdců, kteří bojovali o své první body v této sérii.Závod odstartoval ve 14:00 herního času tzv. rolling startem. Hned po samotném startu se ukázalo, že jezdci jako Lukáš Přáda z týmu ERT a úřadující šampion VGP Lukáš Podstata, který hájí barvy Williams Esport Academy si pojedou “vlastní ligu”.
Tempo, které tito borci nasadili bylo pro zbytek pole opravdu velmi rychlé, a tak Přáda s Podstatou odjeli závod pospolu. Pilot ERTu udržel Podstatu celý závod za svými zády a vyhrál tak stylem start - cíl. Lukáš Podstata ale nedal Přádovi nic zadarmo, téměř celý závod se držel do jedné sekundy za vozem BMW M4 GT3 Lukáše Přády. Podstata po zastávce v boxe ale zachyboval, dostal tzv. slowdown (krátká časová penalizace) a tím přišel o možnost boje o vítězství. Oba piloti všem ukázali proč jsou špičkou českého simracingu a my jsme velice rádi, že nastupují v této sérii pod hlavičkou TTR.
Jako třetí projel cílem s vozem Audi R8 Matěj Surhaňák ze Slovenska. Matěj měl na první dva jezdce ztrátu 25 sekund a tady jasně vidíme to “vražedné” tempo Přády a Podstaty, kteří letos bojují také o titul ve známé sérii MERCEDES VIRTUAL GP.
Vítězný tým ERT měl v závodě také další želízka. Šimona Hertnekyho a Jana Marka. Hertneky dovezl svou Audi R8 na skvělé čtvrté pozici a rozhodně tím dal najevo, že se s ním musí počítat v boji o titul. Honza Marek pilotoval také Audi R8 a závod dokončil na 25. pozici.
Nejpočetnější posádku měl tým JD SIMRACING, který na startovní rošt postavil rovnou sedm aut. Nejlépe si v bílo - zelených barvách vedl David Contos, který skončil na skvělé páté pozici. Hned za ním dokončil závod jeho stájový kolega Tomáš Mocek. Další zástupci JD skončili takto - Ondra Brendl (P8), Michal Šembera (P9), Vojta Kočí (P12), Honza Ehl (P19) a Dan Šírek (P26).
“Domácí” tým Time To Race si nevedl v závodě úplně dobře. Nejlepší výsledek za “tétéerko” zaznamenal na třinácté pozici Pavel “Jamal” Bělaška s vozem Lamborghini Huracán GT3 EVO a kompletní patnáctku uzavřel s BMW M4 GT3 Petr “LilDog” Přindiš. Dále pak ve zlato - šedých barvách startoval Jakub “PozdravujVLobby” Havel (P23), Jarda “Tomidza” Kloupar (P24) a Martin “Kuželkovic” Kužela (P31). Kužela závod bohužel nedokončil a svou 911 GT3 odstavil po bouračce v jedenáctém kole.
Za zmínku stojí určitě také pilot Petr Molinek, kterého budete znát spíše jako Moldu22. Známý český Youtuber a hráč nejen závodních her se se svým vozem FERRARI 488 GT3 EVO umístil na 21. pozici. Pořadatelé šampionátu jsou samozřejmě moc rádi, že se Molda přidal a jezdí pod hlavičkou TTR. “Věříme, že v dalších závodech uvidíme Peťu se pohybovat minimálně okolo patnácté pozice” řekl jeden z organizátorů série.
Průběžné pořadí jezdců a veškeré info o této sérii naleznete zde na webu, záznam závodu naleznete na konci článku.
Organizátoři série TTR GODLIKE GT3 byli s průběhem závodu velmi spokojení a samozřejmě neskrývali nadšení z počtu závodníků na roštu. Doufají však, že tato účast se stane pravidelnou a přes třicet závodních speciálů uvidíme také na okruhu Zolder, který se jede už příští týden ve čtvrtek 31.3.2022. Přímý pŕenos závodu začne opět cca 19:15 na Twitch kanále Time To Race.
Děkujeme všem partnerům a zejména české firmě GODLIKE - výrobce nápoje, který napomáhá hráčům k lepšímu výkonu, soustředění, a také zlepšuje reakce, oddaluje únavu a má mnoho dalších aspektů pro pořádné hráče. Tento “tekutý cheat” pijí také jezdci šampionátu TTR GODLIKE GT3. O produkty GODLIKE můžete soutěžit během streamu této série. V případě nákupu na stránkách GODLIKE.gg můžete zadat slevový kód "ttr5" pro slevu na celý nákup.
Autor: Petr "Lil Dog" Přindiš
{youtube}https://youtu.be/KxNoSMkYDuU{/youtube}
březen 19, 2022
Již 3. sezóna hokejové ligy pod záštitou TTR odstartovala v pondělí 14. března! Do ligy se přihlásilo rovných 10 týmů, včetně dvojnásobných mistrů z Kostiřezu, přibyli však i staronové týmy jako Kometa Brno, která po sezóně opět vyhlašuje útok na titul. Velká novinka od této sezóny jsou streamy na náš Twitch, kde se budou streamovat vybraná utkání ligy.
Již 3. sezóna hokejové ligy pod záštitou TTR odstartovala v pondělí 14. března! Do ligy se přihlásilo rovných 10 týmů, včetně dvojnásobných mistrů z Kostiřezu, přibyli však i staronové týmy jako Kometa Brno, která po sezóně opět vyhlašuje útok na titul. Velká novinka od této sezóny jsou streamy na náš twitch, kde se budou streamovat vybraná utkání ligy.
V minulé sezóně jsme byli svědky velmi vyrovnaných bojů na všech frontách a nakonec základní část ovládli hráči Kostiřezu, kteří bezproblémově prošli do finále, kde narazili na své rivaly HobbyKy. Oba kluby spolu již hráli v 1. sezóně semifinále a to se promítlo i do finále. Zápasy byly maximálně o 2 branky a hrálo se i prodloužení a však opět HobbyCi neuspěli, když ve vyrovnané sérii prohráli 3:1 na zápasy.
Tyto zápasy byly jen předzvěstí do nové sezóny, která je již v plném proudu a už nám nabídla spoustu zajímavých výsledků jako první prohru úřadujících šampionů. V dobrém světle se ukázal i nový tým Prohibice Stock, který potrápil jednoho z adeptů na titul Kometu a následně přejeli TTR Hockey Team poměrem 10:3 díky tomu se posunuli na 3. místo průběžné tabulky.
V mezisezóně se odehrála i spousta zajímavých přestupů mezi jeden z největších patří přestup Ceo of Lucka z Frýdku, který ukončil své působení v lize do BlackGum, nebo šokující přestup mladého talentu Thathgoaliho z TTR do Komety od které si slibuje zisk ligového titulu.
Jestli Vás zajímá více informací klikněte zde.
{youtube}https://youtu.be/i_ZH7puNCHI{/youtube}
Autor: Michal "Jaguar" Kovařík
Úprava: Michal "Jaguar" Kovařík
březen 17, 2022
Platforma iRacing se u nás rozběhla velmi solidně, a proto nastal čas na uspořádání prvního oficiálního šampionátu. Po cca dvou měsíčním průzkumu v naši komunitě jsme se rozhodli pro sérii s vozy GT3.
Původně jsme zamýšleli uspořádat šampionát s monopostem F1 (Mercedes), který byl do iRacingu nedávno přidán. Bohužel zájem o monopost nebyl takový, jaký jsme čekali. Na druhou stranu závody GT3 u nás zaznamenali obrovský úspěch, ale dalo se to čekat, jelikož závody vozů GT3 jsou v iRacingu obecně jedny z nejoblíbenějších. Logicky jsme tedy museli jít touto cestou.
TTR GODLIKE GT3 - podle názvu si můžete odvodit, že tato série bude sponzorovaná českým výrobcem drinků pro "gamery" GODLIKE. S nadšením tak můžeme oficiálně odhalit našeho nového partnera, který si pod svá křídla vzal právě tuto sérii. Ve spolupráci s naším novým sponzorem máme v přípravě pro diváky přímých přenosů různé soutěže a stejně tak věcné ceny pro nejlepší jezdce.
V rámci série bude vypáno pět závodů s možností nasednout do všech dostupných GT3 vozů. Počet přihlášených jezdců do série není omezen, avšak podmínkou k registraci je vlastnictví Safety Rating licenci "A/B". V tuto chvíli je přihlášených více jak 25 jezdců a stále je možnost se do TTR GODLIKE GT3 série zaregistrovat. Registrace probíhají na našem Discordu. Další informace, včetně kalendáře a celkových pravidel budou brzy zveřejněny zde na webu v kartě série a sekci pravidla.
Prozradit můžeme, že první závod je naplánován na čtvrtek 24.3.2022 od 19:45 hodin, kdy sérii odstartujeme na floridském okruhu Sebring International Raceway. Jako vždy budou závody vysílány na našem Twitch kanále Time To Race vždy od 19:00 hodin.
Všem přihlášeným jezdcům, ale také organizátorům a komentátorům této série přejeme hodně štěstí!
únor 13, 2022
Ve dnech 11.-13.2.2022 se po závodě Daytona 24h konal na platformě iRacing další speciální závodní event... Bathurst 12h. Tým TTR u toho nemohl chybět a na start tohoto poměrně těžkého závodu, se v různých splitech postavily dva TTR týmy!
Na úvod Vám určitě neuniklo, že se dění v TTR začalo poměrně hodně točit okolo iRacingu. Za vedení TTR mohu říct, že to bereme jako přirozený vývoj naší komunity. V současné době pořádáme For Fun Race (nebo také Free Race), které jsou určené hlavně pro nováčky na platformě iRacing, ale i pro ostřílené matadory, kde závodíme převážně s free kontentem. Takto dáváme lidem možnost osahat si iRacing a prostor pro nákup dalšího kontentu, který chceme postupně přidávat. Jenže co dělají ostřílení jezdci, když se zrovna nejede Free Race? No zkoušejí nové výzvy! A s tím souvisí i vytvoření TTR SimRacing týmu, který nás reprezentuje mimo naší komunitu.
Po charitativním závodě pro Lucinku a závodě Daytona 24h, se náš tým opět ukázal. Tentokrát ve speciálním eventu Bathurst 12h, do kterého nasadil dvě posádky s označením Blue a Green. Závod se jel na australském okruhu Mount Panorama. Tento okruh je nádherný a zároveň nemilosrdný. Neobvykle navržený okruh je dlouhý 6,213 km a z poloviny se nachází na kopci, který je známý jako "Wahluu". Takže při východu a západu slunce se jezdcům naskytají nádherné scenérie. Převýšení v kopcovité části je úctyhodných 174m. Po technické stránce jde o městský okruh a mimo závodní akce jde o běžné cesty s rychlostními omezeními.
TTR SimRacing Blue (17./7.)
První se na start postavila posádka TTR SimRacing Blue ve složení Martin "Kuželka" Kužela, Tomáš "Hermoš" Hermann a Jaroslav "Tomidza" Kloupar. Závod odstartoval dne 11.2.2022 ve 23:40 hodin (5:15 hodin herního času), proto to měli kluci o to těžší, jelikož jeli reálně v nočních hodinách. I proto se možná rozhodli pro bezpečnější řešení a ve vozidle se střídali ve třech. Každopádně, se svým Porsche 911 GT3 R v barvách TTR startovali v první polovině startovního pole, jelikož se v kvalifikaci umístili na velice slušné 17. pozici ze 48 týmů. Závod probíhal poměrně hladce, kromě jednoho zádrhelu, který jim sebral 11 minut, kdy museli opravit vozidlo v boxech. Nakonec se však prokousali na krásnou 7. pozici, na které závod dne 12.2.2022 v 11:40 hodin dokončili.
"Pro závod jsme vybírali mezi Lambem nebo Porsche a nakonec jsme vybrali auto, které pro nás bylo více safe. (Porsche 911 GT3 R, pozn. redakce) Do kvalifikace jsme se jasně shodli, že pojede Kuželka, který obsadil P17, což byl dobrý výsledek. V závodě jsme sváděli skvělé souboje, ale taky nás potkala jedna smolná situace, kdy nás trefilo auto o kolo zpět. Tato situace si vybrala svoji daň v boxech, kde jsme byly nuceni stát 11minut, kvůli opravám. Po této situaci jsme si už jen užívali krásnou trať a počasí, hlavně východ slunce a dovezli jsme to na krásném 7. místě. Na to že náš tým, byl v takovém závodě poprvé a poprvé i v tomto složení, tak jsme to zvládli na výbornou. Některým lidem jsme ukázali, že s námi musí počítat." uvedl Tomáš Hermann.
TTR SimRacing Green (40./8.)
Druhým želízkem v ohni byl tým TTR SimRacing Green ve složení Pavel "Jamal" Bělaška a Petr "Lil Dog" Přindiš, kteří se na start svého splitu postavili dne 12.2.2022 v 13:00 hodin s vozem Lamborghini Huracán GT3 Evo, a to jako jediní z celého pole 49 týmů! Kvalifikace se týmu bohužel moc nevyvedla a do závodu startovali až ze 40. pozice. To však kluky nezastavilo a postupně se posunovali pořadím nahoru. V prvních pár kolech druhého stintu, kdy za volant poprvé usedl Petr Přindiš, došlo k pár incidentům, kdy šel vůz do hodin, ale naštěstí bez vážnějšího poškození. "Když jsem sedl do vozu, tak jsem nebyl vůbec rozehřátý, vlastně jsem neměl ani moc času trénovat. Takže jsem si na vozidlo i trať musel zvyknout za jízdy." uvedl Přindiš. Kluci však bojovali statečně dál a nejen díky bludnému kořenu, se oba jezdci dostali do pekelného tempa, které drželi až do konce. To jim dopomohlo k úžasné 9. pozici v cíli, přičemž ale jeden tým před nimi byl diskvalifikován, a tak se posunuli na konečnou 8. pozici.
{youtube}https://www.youtube.com/watch?v=A9_LWkSMsXM{/youtube}
leden 23, 2022
Pondělní večer již tradičně patří kategorii Beginners. Toto pondělí se závodilo na Red Bull Ringu v Rakousku a to v hojném počtu 18 pilotů, což představovalo nejvyšší účast v probíhajícím ročníku.
Jezdcům tentokrát přálo počasí v rámci možností jak při kvalifikaci, tak i v závodě. V samotné kvalifikaci se nejvíce dařilo jezdci Mclarenu F1Kuba14, který si vybojoval svoji první pole position v sezóně. Hned za ním se kvalifikoval LTNFFMlhosak s Williamsem a třetí v pořadí skončil ClassicArab7 ve voze Aston Martin. Bohužel kvůli technickým problémům se kvalifikace nemohl zúčastnit VRT Chorky74 a musel tím pádem startovat z chvostu startovního pole. Na konci Q3 se na trati začal objevovat déšť a ten zkomplikoval situaci vedoucímu muži v šampionátu As43der, který bohužel nestihl poskládat čas, který by odpovídal jeho kvalitám a startoval tak z páté pozice.
Po odstartování se vedoucí jezdec F1Kuba14 propadl o dvě pozice a do čela pole se naopak dostal ClassicArab7 a za ním LTNFFMlhosak. Zároveň po startu nezvládl svůj monopost Mclarenu Delfínek, který sebou mimo trať vzal i jezdce Knapka. Po této kolizi na trať vyjel první safety car. Toho využil Bomberson, který hned po prvním kole zajel do boxu vyměnit křídlo a nasadil nejtvrdší sadu pneumatik a s nimi odjel následujících 35 kol - tedy až do cíle. Startovní proces se nejlépe povedl VRT Chorkymu, který předvedl úžasný start a ze 17. pozice se dostal až na krásné 8. místo. V pátém kole se do problému v T3 dostal F1Kuba14, což ho stálo třetí místo a zároveň po nárazu do mantinelu musel na trať vyjet podruhé safety car. Toho už využilo více jezdců ke svým prvním zastávkám.
Dále se situace na trati uklidnila a bez větších problémů se jelo až do cíle. Největším problémem pro jezdce bylo pohlídat si traťové limity, což se povedlo pouze dvěma jezdcům a to ClassicArab7 a Bomberson. Z toho důvodu se pak vlivem časových penalizací měnilo několik pozic v cíli. Vítězem se stal ClassicArab7, druhý v pořadí dojel LTNFFMlhosak a stupně vítězů uzavřel thatgoalie2. Jezdcem dne se stal VRT Chorky, který předvedl krásný závod a ze startovního 17. místa se dokázal probojovat až na 8. pozici v cíli.
Nejrychlejší kolo zajel s velkým náskokem As43der, kterému se závod bohužel nevydařil tak, jak by si představoval. Závěrem mi dovolte, abych poděkoval za celou naši „beginners“ bandu jezdci As43der, který se i díky skvělým výsledkům a svému talentu rozhodl přestoupit do vyšší kategorie, a to rovno k těm nejlepším - do PRO. Odjel tu toho s námi hodně a pevně věříme, že i v PRO naváže na svoji formu. Děkujeme a ať se daří.
Autor: ClassicArab7
Úprava: Michal "Jaguar" Kovařík
prosinec 12, 2021
Závod pro Lucinku je úspěšně za námi a účast byla neskutečná! Jelo se na platformě iRacing, kdy se na okruhu Road America proháněli vozi GT3 a LMP2 neuvěřitelných 12h, během kterých se vybralo na nemocnou Lucinku 125.218 Kč! Z čehož naše komunita vybrala 13.000 Kč.
Tento vytrvalostní multi-class závod, pro dobrý účel, byl pořádán týmem ERT Esport Team a organizace byla na jedničku. Jak bylo řečno, ve stejný čas se na okruhu proháněli vozi GT3 a LMP2, jak to známe třeba ze závodu 24h Le Mans. To dodalo zábavný prvek pro diváka a zvýšilo náročnost už tak těžkého závodu. TTR mělo v obou kategoriích své zastoupení.
Start závodu byl v 13:15 hodin reálného i herního času, takže si jezdci vyzkoušeli závod jak ve dne, tak i v noci. Když si vezmeme dlouhý náročný závod ve tmě a únavu jezdců, tak je jasné, že jezdci neměli závěr závodu vůbec snadný.
V kategorii LMP2 jsme měli 2 týmy. První tým ve složení: Martin "Kuželkovič" Kužela a Libor "Bobogames04" Matoušek, který skočil ve své na 5. místě. Druhý tým pak byl ve složení: Petr "TTR LilDogCZ" Přindiš a Pavel "Jamall" Bělaška, který skončil na 9. místě.
V kategorii vozů GT3, jsme měli zástupce v podobě jednoho týmu ve složení: Stefan "VRT Chorcky74" Varga, Martin "windy 301" Kadlečík a Karol "karciboy" Serdel, který dovezl svůj vůz do cíle na 10. pozici.
Jménem vedení TTR komunity, chceme poděkovat všem, kteří se na tomto závodu a streamu jakkoliv podíleli. Ať přímo na trati, ve studiu, anebo jste přispěli nemocné Lucince. Vybrané peněžní prostředky půjdou na nákup pomůcek, které Lucince usnadní život a na platbu potřebných jejích rehabilitací. Ještě jednou děkujeme Vám všem, jakkoliv zúčastnili a dokázali, že i esportová komunita umí zabojovat za dobrou věc!
Autor: Michal "Jaguar" Kovařík
Edit: Tomáš "MeNy" Slíva